Prezes Alert Media Communications, Stowarzyszenie Agencji Public Relations
Szef agencji Alert Media Communications. Wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Public Relations. W branży PR od 1998. Doradca dziesiątek firm, instytucji, NGOs i osób publicznych. Wykładał PR m.in. na UW, PG, UEK, WSE, WSIiZ, LSPR. Autor poradników „Media i ty” i „eKryzys”. Pomysłodawca i współautor książek „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat PR w Polsce” i „Sztuka Public Relations”. Były członek Rady Etyki PR. Wyróżniony w 2014 przez PSPR za „wkład w zbudowanie branży PR w Polsce”.
Adam Łaszyn wraz z Sylwią Kuligowską to członkowie grupy roboczej Standardy i Etyka powołanej w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations m.in. do opracowania kompleksowego przewodnika zasad i najlepszych praktyk w relacjach agencja-Klient, agencja-media, agencja-agencja, wewnątrz firm PR, w kontaktach z innymi interesariuszami, etc. Katalog ten obejmie też standardy wobec nowych wyzwań, przed jakimi w tych relacjach dziś stają agencje PR świadcząc swe usługi - takich jak kwestie trollingu, fake news, reklamy natywnej, czy pracy zdalnej.