dr Beata Czechowska-Derkacz

Uniwersytet Gdański Instytut Mediów, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej

Doktor nauk humanistycznych, specjalista public relations, adiunkt w Instytucie Mediów, Dziennikarstwa i Komunikacji Uniwersytetu Gdańskiego. Rzeczniczka prasowa UG w latach 2003-2020, obecnie specjalista PR ds. promocji badań naukowych. Autorka i współautorka publikacji z zakresu kreowania wizerunku, public relations oraz rzecznictwa prasowego, m.in. monografii: Rzecznictwo prasowe. Oczekiwania i możliwości. Perspektywa teoretyczna i praktyczna (DIFIN 2015), Identity and Image In Media Communication (Novae Res 2016), Uniwersytet Gdański wobec wyzwań polityki rozwoju regionu pomorskiego. Sposoby prezentacji w mediach (Wydawnictwo UG 2020) oraz serii artykułów naukowych z zakresu kryzysu komunikacyjnego na uczelniach wyższych i wizerunku naukowców. Zainteresowania naukowe koncentruje na badaniach strategii wizerunkowych i komunikacyjnych w mediach. Członkini Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej oraz Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich Prom.

Powrót do listy prelegentów
Zgadzam się

W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na wykorzystanie tej technologii.