Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii
Wykładowca przedmiotów „Etyka”, „Etyka biznesu”, „Etyka działań PR”, „Public relations”, laureatka i zdobywczyni wszystkich branżowych nagród ogólnopolskich:
- „Łeb PR” – nominowana „za obronę prawdziwych i etycznych zasad w public relations” 2010
- „Lew PR” – za „konsekwentną pracę na rzecz etyki w Public Relations”2011
- „PRotony”za największe osiągnięcia w edukacji PR w 2013 roku [ dwukrotna nominacja]
Autorka publikacji dotyczących problemów etycznych w PR, społecznej odpowiedzialności biznesu, etyki biznesu, m.inn książek „Public relations – czy to się sprawdzi?”, „Etyka w zawodzie specjalistów public relations”.
Ekspert CSR – grupa Edukacja i popularyzacja CSR - przy Ministerstwie Gospodarki 2015 – 2017, członkini Rady Etyki Public Relations 2006 – 2008, ekspert w Radzie Etyki Public Relations 2016 -2019, członkini Społecznego Zespołu Ekspertów PR ds. etyki PR od 2018, współautorka dokumentu „Standardy profesjonalnego public relations” opublikowanego w 2020r.
Zmiany zachodzące w społeczeństwie – porządek ekonomiczny - są zmianami intencjonalnymi, związanymi wyłącznie z działalnością człowieka. Kierunek tych zmian, generowane procesy, założone cele i ich osiągnięcie, pozyskanie danych behawioralnych o najwyższym stopniu predykcyjności w dużym stopniu zależne są od rodzaju , sposobu komunikowanych treści. Artykuł stawia tezę o nieetyczności działań public relations jako głównym motorze zmian w realizowaniu nowego porządku ekonomicznego – kapitalizmu inwigilacji.