Uniwersytet Warszawski, Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
Prof. UW, Kierownik Katedry
Komunikacji Społecznej i Public Relations na Wydziale
Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Prezes Zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations. Były Prezes
Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz członek Rady Etyki
Public Relations. Autor blisko 260 artykułów naukowych, książek,
projektów badawczych, raportów i ekspertyz. Wśród jego
najnowszych publikacji znajdują się takie jak: Zarządzanie w
kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie (DIFIN 2019),
Public relations praktycznie (NEWSLINE, 2017). Członek Jury konkursu
"Złote Spinacze". Laureat nagród branżowych min. PRotony oraz
Łby PR. Doradca i konsultant w obszarach public relations oraz
zarządzania kryzysowego.
Wystąpienie dotyczy analizy aktywności podmiotów tworzących branżę public relations, z uwzględnieniem kwestii etyki, w kontekście projektów badawczych realizowanych przez autora artykułu. W trakcie wystąpienia zaprezentowane zostaną kwestie podejścia do tematu etyki w praktyce gospodarczej, z uwzględnieniem branży PR. Zaprezentowane zostaną wyniki badań oraz case study w analizowanym obszarze.