dr hab. prof. ucz. Dariusz Tworzydło

Uniwersytet Warszawski, Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii

Prof. UW, Kierownik Katedry Komunikacji Społecznej i Public Relations na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Prezes Zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations. Były Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz członek Rady Etyki Public Relations. Autor blisko 260 artykułów naukowych, książek, projektów badawczych, raportów i ekspertyz. Wśród jego najnowszych publikacji znajdują się takie jak: Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie (DIFIN 2019), Public relations praktycznie (NEWSLINE, 2017). Członek Jury konkursu "Złote Spinacze". Laureat nagród branżowych min. PRotony oraz Łby PR. Doradca i konsultant w obszarach public relations oraz zarządzania kryzysowego.


Etyczne aspekty funkcjonowania branży public relations. Kluczowe założenia

Wystąpienie dotyczy analizy aktywności podmiotów tworzących branżę public relations, z uwzględnieniem kwestii etyki, w kontekście projektów badawczych realizowanych przez autora artykułu. W trakcie wystąpienia zaprezentowane zostaną kwestie podejścia do tematu etyki w praktyce gospodarczej, z uwzględnieniem branży PR. Zaprezentowane zostaną wyniki badań oraz case study w analizowanym obszarze.

Powrót do listy prelegentów
Zgadzam się

W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na wykorzystanie tej technologii.