Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Doktor nauk społecznych w zakresie nauk o mediach, zajmuje się mediami społecznościowymi, produkcją medialną, dziennikarstwem internetowym,
e-komunikacją oraz jej społecznymi i kulturowymi implikacjami. Adiunkt w Instytucie Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach na Wydziale Politologii i Dziennikarstwa Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
Tematem wystąpienia jest zagadnienie autokreacji i autoprezentacji specjalistów z branży public relations w przestrzeni mediów społecznościowych. Dynamiczny rozwój oraz nieustająca popularyzacja serwisów społecznościowych sprawiają, iż aktywności zawodowe coraz częściej realizujemy za pośrednictwem sieci. Nie bez znaczenia, dla zwiększenia aktywności zawodowej w przestrzeni wirtualnej, jest także globalna pandemia wirusa SARS-CoV-2. Oddelegowanie większej części społeczeństwa do zdalnej pracy bądź nauki stało się katalizatorem intensyfikacji aktywności w serwisach społecznościowych. Specjaliści z różnych dziedzin rozpoczęli proces produkcji oraz publikacji wirtualnych treści, takich jak relacje na żywo czy podcasty. Internet z dnia na dzień zalewają nowe transmisje, prelekcje czy szkolenia, m. in. z branży PR. Niniejszy referat jest próbą odpowiedzi na pytanie o to, w jaki sposób polscy specjaliści z branży public relations budują swój wizerunek w mediach społecznościowych.