dr Przemysław Szews

Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, Wydział Filologiczny, Uniwersytet Łódzki

Adiunkt w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, gdzie prowadzi przedmioty związane z dziennikarstwem internetowym, nowymi mediami, a także komunikacją firmy w mediach elektronicznych. Autor monografii nt. dziennikarstwa sportowego i pracy komentatorów sportowych, dziennikarstwa danych, wizualizacji i infografiki w mediach. Wśród zainteresowań badawczych oprócz nowych mediów i dziennikarstwa sportowego znajdują się również zagadnienia związane z marketingiem internetowym i komunikacją wizerunkową w mediach społecznościowych. Manager generalny (a wcześniej specjalista ds. PR) jednego z największych komercyjnych obiektów sportowych w Polsce i Accreditation Officer Rajdu Polski.

Komunikacja w czasie pandemii – strategie i reakcje branży fitness

Temat dotyczy analizy strategii komunikacyjnych i reakcji odbiorców wśród wybranych klubów fitness, począwszy od klubów lokalnych po sieciowe. Badanie obejmuje publikowane treści w mediach społecznościowych i oficjalnych stronach internetowych, a także reakcje klientów poszczególnych klubów. Pod uwagę brany jest okres od marca 2020 do stycznia 2021, obejmując trzy lockdown’y branży fitness.  W wystąpieniu zostaną omówione sposoby radzenia sobie z pewnego rodzaju “kryzysem” nie tylko gospodarczym, ale często także wizerunkowym w branży fitness. Zostaną zbadane także zmieniające się nastroje odbiorców i ich reakcje na poszczególne zamknięcia - zarówno z perspektywy wobserwatora, jak i aktywnego uczestnika tej komunikacji (autor oprócz pracy na uczelni jest managerem łódzkiego centrum sportowo-rekreacyjnego)

Powrót do listy prelegentów
Zgadzam się

W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na wykorzystanie tej technologii.