mgr Beata Milewicz

Szkoła Doktorska Nauk Humanistycznych Uniwersytetu Warszawskiego

Obecnie jako doktorantka w Szkole Doktorskiej Nauk Humanistycznych Uniwersytetu Warszawskiego i niezależny ekspert PR, łączy pracę naukową z zawodową. Pracowała jako dziennikarz m.in. w redakcji Życia Warszawy, a następnie prowadząc projekty w agencjach public relations. Ukończyła dziennikarstwo i medioznawstwo w specjalności PR i marketing medialny oraz polonistykę na Uniwersytecie Warszawskim. Jest także absolwentką Akademii Spółek Szkoły Głównej Handlowej.

Definicja kognitywna public relations jako punkt wyjścia do rozważań nad błędnym użyciem tego terminu

Pierwsza część referatu prezentuje definicję kognitywną terminu public relations. Definicja została opracowana na podstawie cytatów zamieszczonych na stronie www.prbezkomentarza.pl, które egzemplifikują nieprawidłowości wynikające z błędnego zastosowania pojęcia public relations w debacie publicznej. W drugiej części referatu, przyjmując za punkt wyjścia przedstawioną definicję kognitywną PR, podjęto próbę interpretacji błędnego użycia wyrażenia public relations w debacie publicznej w perspektywie dramaturgicznej, tzw. goffmanowskiej. W rezultacie dowiedziono, że niewłaściwe posługiwanie się terminem PR stanowi jeden z elementów przedstawienia demistyfikacji.

Powrót do listy prelegentów
Zgadzam się

W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na wykorzystanie tej technologii.