Szkoła Doktorska Nauk Humanistycznych Uniwersytetu Warszawskiego
Obecnie jako doktorantka w Szkole Doktorskiej Nauk Humanistycznych Uniwersytetu Warszawskiego i niezależny ekspert PR, łączy pracę naukową z zawodową. Pracowała jako dziennikarz m.in. w redakcji Życia Warszawy, a następnie prowadząc projekty w agencjach public relations. Ukończyła dziennikarstwo i medioznawstwo w specjalności PR i marketing medialny oraz polonistykę na Uniwersytecie Warszawskim. Jest także absolwentką Akademii Spółek Szkoły Głównej Handlowej.
Pierwsza część referatu prezentuje definicję kognitywną terminu public relations. Definicja została opracowana na podstawie cytatów zamieszczonych na stronie www.prbezkomentarza.pl, które egzemplifikują nieprawidłowości wynikające z błędnego zastosowania pojęcia public relations w debacie publicznej. W drugiej części referatu, przyjmując za punkt wyjścia przedstawioną definicję kognitywną PR, podjęto próbę interpretacji błędnego użycia wyrażenia public relations w debacie publicznej w perspektywie dramaturgicznej, tzw. goffmanowskiej. W rezultacie dowiedziono, że niewłaściwe posługiwanie się terminem PR stanowi jeden z elementów przedstawienia demistyfikacji.