mgr Lech Wikaryjczyk

Uniwersytet Warszawski, Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii, uczestnik seminarium doktoranckiego

Absolwent socjologii I  i II stopnia (UG), grafiki projektowej I stopnia (PJATK, dyplom z wyróżnieniem), podyplomowych studiów z marketingu i reklamy (UG).  Od 2007 roku zajmuje się marketingiem. Obecnie jest dyrektorem marketingu w Learnetic SA. Jego działania zaowocowały takimi nagrodami jak  Sztorm Roku dla Firmy roku 2017, nagroda dziennikarzy Gazety Wyborczej i marszałka województwa dla firmy Learnetic, nagroda dla najlepszej kampanii social media w Polsce podczas “Case Study Festival” 2014, za rebranding marki Young Digital Planet oraz wiele polskich i zagranicznych nagród i wyróżnień dla produktów (Bett Award, BELMA, Training Industry itd.). Wykładowca akademicki w PJATK od 2016 do 2020 (przedmioty: Estetyka cyberkultury, Psychologia reklamy, Psychologia i estetyka reklamy), promotor ponad 20 prac pisemnych w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych (rok akademicki 2018/19), gościnne wystąpienia na innych uczelniach np. ASP Gdańsk.

Internet zapomina, czyli usuwanie negatywnych opinii w Internecie jako model biznesowy wybranych serwisów internetowych. Przegląd praktyk

Wiele portali umożliwiających ocenianie przedmiotów, usług, osób, instytucji, firm itd. buduje swój model biznesowy w oparciu o dostęp (na zasadzie abonamentu lub jednorazowych interwencji)  podmiotów ocenianych do moderacji opinii. Autor postara się odpowiedzieć na takie pytania jak: Jak działają takie serwisy? Którym opiniom nie warto wierzyć? Na ile użytkownicy internetu są świadomi tego zjawiska i czy istnieją jakiekolwiek obostrzenia prawne/etyczne w stosunku do takich zachowań? Oraz jak lockdown zmienił zwyczaje komentujących, oceniających i portali, które umożliwiają moderację tychże?

Powrót do listy prelegentów
Zgadzam się

W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na wykorzystanie tej technologii.