Szkoła Doktorska Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego, Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
Doktorantka Szkoły Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego w obszarze nauk o komunikacji społecznej i mediach.
Od 2017 roku Zastępca Pełnomocnika Dziekana ds. promocji Wydziału Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Współorganizatorka wielu konferencji naukowych, w tym V Kongresu Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej, Kongresu Europejskiego Stowarzyszenia Zarządzania Mediami (emma) oraz Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie (w latach 2017-2019).
Pandemia COVID-19 wymusiła zmiany funkcjonowania niemal we wszystkich dziedzinach życia. Ochrona zdrowia, jako najwyższej wartości, stała się kluczowym determinantem kształtującym współczesną komunikację, co nie pozostało bez wpływu na media. Badania pokazują, że w skutek pandemii COVID-19 znacznie wzrosły potrzeby informacyjne wśród odbiorców mediów. Zmieniły się ramówki telewizyjne, które wzbogacone zostały o programy poradnikowe i informacyjne dotyczące pandemii. Zmienili się także główni aktorzy życia publicznego – znaczenie zyskali specjaliści z zakresu medycyny. Wszechobecni wcześniej w mediach celebryci zastąpieni zostali wirusologami, ekonomistami, czy socjologami. Powrót do autorytetów widoczny jest zarówno w mediach
tradycyjnych jak i społecznościowych. Zmiana charakteru wystąpień w mediach tradycyjnych na zdalny, dał możliwość zaistnienia w nich osobom wcześniej nieznanym, ze względu na miejsce zamieszkania w mniejszych miejscowościach. Czy koronawirus zatrzyma zjawisko celebrytyzacji pseudonauki?