mgr Natalia Żmuda

Uniwersytet Warszawski, Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii

W 2011 r. podjęłam studia licencjackie na kierunku Filologia Polska w Akademii im. Jana Długosza. W 2013 r. wzięłam udział w Dziesiątej Międzyuczelnianej Studenckiej Konferencji Naukowej z cyklu: Język-Teatr-Literatura X, gdzie wygłosiłam referat pt. „Reklama prasowa – językowe wyznaczniki gatunku”. Rok później obroniłam pracę dyplomową o identycznym tytule z wynikiem b. dobrym. Następnie rozpoczęłam kształcenie na studiach magisterskich na kierunku Dziennikarstwo i Medioznawstwo na Uniwersytecie Warszawskim. Dwa lata później z wynikiem b. dobrym obroniłam prace dyplomową pt. „Wykorzystanie instrumentarium public relations w mediach społecznościowych”. W 2016 r. rozpoczęłam kolejne studia magisterskie na kierunku Socjologia w Collegium Civitas. W 2018 roku, również z wynikiem bardzo dobrym, obroniłam pracę dyplomową. Zawodowo od wielu lat jestem związana z branżą reklamową. Obecnie piastuję stanowisko Head of Social Media w sieciowej agencji reklamowej McCann Poland.

Odpowiedzialność marek w działaniach komunikacyjnych z wykorzystaniem Influencerów w dobie pandemii covid-19

Pandemia covid-19 to kluczowe wydarzenie społeczne i biznesowe w 2020 r. Wszyscy musieliśmy odnaleźć się w nowej rzeczywistości - również zawodowo. Marki, aby przetrwać w niepewnej rzeczywistości musiały zrewidować swoje działania i na nowo podejść m.in. do sposobu komunikacji. Jedną z form wchodzenia w relację z użytkownikami jest Influencer Marketing, który jest o tyle specyficzny, że marka nie prowadzi samodzielnej narracji, a poprzez pośrednika, czyli Influencera. Dlatego odpowiedzialność społeczna za akcję spoczywa wtedy na obu podmiotach. Jednak nie tylko w momencie współpracy, ale również przed i po nim. Gdy marka chciała pozycjonować się na roztropną, a wchodziła w kooperację z nieodpowiednim Influencerem (np. anty-covidowcem), jakościowy odbiór kampanii czy komunikatu, a także samej marki był wyjątkowo niski. Dlatego właśnie część marek postawiła w 2020 roku na ostrożne współprace i o wiele czujniej dobierała Influencerów do wspólnych działań.

Powrót do listy prelegentów
Zgadzam się

W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na wykorzystanie tej technologii.