mgr Paulina Buczek

UWM Olsztyn

Magister Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. Obecnie przygotowuje pracę doktorską pt. „Internetyzacja dyskursu reklamowego” na Wydziale Politologii UMCS. Główne zainteresowanie badawcze związane z reklamą w nowych mediach oraz PR-em.

„Maseczki dla Polski” – praktyczny PR w czasach pandemii

Jestem kierownikiem działu Marketingu i PR-u w firmie Wipasz S.A. Wybuch pandemii, brak środków ochrony osobistej i strach ludzi skłonił nas jako przedsiębiorstwo do rozpoczęcia akcji „Maseczki dla Polski”. Kampania ta pochłonęła ponad 2 miliony złotych środków własnych firmy. W swoim wystąpieniu chciałabym przedstawić założenia, przebieg i cele kampanii oraz opisać zachowania społeczne w obliczu globalnego strachu.

Powrót do listy prelegentów
Zgadzam się

W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na wykorzystanie tej technologii.