Przemysław Mitraszewski

Współzałożyciel i prezes zarządu Lighthouse Sp. z o.o.

Współzałożyciel i prezes zarządu Lighthouse, firmy z polskim kapitałem działającej w międzynarodowej strukturze jednej z największych agencji komunikacyjnych na świecie Edelman.

Pełnomocnik zarządu LPP S.A. Od ponad 20 lat jest związany z branżą public relations. Ekspert w dziedzinie zarządzania informacją w sytuacji kryzysowej. W obszarze jego szczególnych zainteresowań leży PR korporacyjny, komunikacja firm rodzinnych dotycząca sukcesji oraz komunikacji marki firmy rodzinnej.

Po raz trzeci wybrany na przewodniczącego Rady Związku Firm Public Relations. Od ponad 10 lat zasiada w jury konkursu Złote Spinacze. Absolwent Politechniki Warszawskiej i Szkoły Głównej Handlowej.

Abstrakt:

W dobie deficytu autorytetów, odpowiedzialnych liderów politycznych, wszechobecnego populizmu, polaryzacji debaty oczy opinii publicznej kierują się w stronę biznesu jako tych, którzy powinni silnie angażować się w rozwiązywanie aktualnych problemów i pozostawać „bez skazy”.

Klienci, influencerzy, media, organizacje społeczne, potencjalni pracownicy w coraz większym stopniu chcą wiedzieć w oparciu o jakie zasady i wartości działają firmy i jak je realizują.

Ponadto biznes musi zdać sobie sprawę, że oczekuje się od nich pełnej transparentności i zaangażowania w sprawy wykraczające poza kwestie stricte biznesowe. Jak w dobie pandemii opinia publiczna wyraża to oczekiwanie i jaka jest rola komunikacji w tym procesie? Prezentacja kluczowych wniosków na podstawie badania Edelman Trust Barometer 2021.

Powrót do listy prelegentów
Zgadzam się

W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na wykorzystanie tej technologii.